Pressesett FeuerTrutz 2019

På FeuerTrutz i Nürnberg fra 20. til 21. februar 2019 vil vi presentere systemer og løsninger for å støtte kunder og samarbeidspartnere innen brannvern i byggeplanlegging på stand 404 i hall 10. Det vi gjør er å koble kompetanse og bygningsløsninger. Pressemeldinger om høydepunktene våre er tilgjengelige for deg.

Bygningsautomatisering

GEZE Cockpit sentralt driftskontrollanlegg

Bygninger blir mer levelige – tryggere, mer effektive og mer komfortable – når produkter fra forskjellige underavsnitt av bygningen kommuniserer med hverandre. GEZE Cockpit, det første dør-, vindu- og sikkerhetsteknologisystemet, oppnår dette med hell. GEZE demonstrerer hvordan automatiserte produkter kan nettverkkobles og betjenes og overvåkes sentralt. Systemet kan brukes som et uavhengig sentralt driftskontrollanlegg eller integreres i en overordnet bygningsstyringsteknikk.

Dørteknologi

Forbedring av hold-åpen systemer – Praktisk trådløs drift

Eksempel på et hold-åpent system med den nye trådløse KIT GC 170-radioutvidelsen.

Et hold-åpent system sikrer at branndører er fullt tilgjengelige. Med den nye FA GC 170 trådløse utvidelsen for hold-åpen-systemer, viser GEZE hvordan et installert hold-åpen-system kan utvides uten ytterligere kabelforbindelser. Systemet har allerede mottatt to priser, og er i bruk i en fredet bygning.

Brann- og røykmelder med teleskopfunksjon

© GEZE GmbH

Brann- og røykmeldere i hold-åpen systemer må alltid fungere feilfritt, slik at dører lukkes pålitelig i tilfelle brann. Med den nye RSZ 7 intelligente brann- og røykmelder med teleskopfunksjon, demonstrerer GEZE at dette er mulig, selv om losholten sitter vanskelig til.

Stille, kraftig og barrierefri i alle miljøer: den nye dørlukkeren TS 5000 SoftClose